אימו של הבחור שנעדר במירון: "מתחננת שתתפללו עליו ותעזרו למצוא אותו"

נתי קאליש 3 Comment on אימו של הבחור שנעדר במירון: "מתחננת שתתפללו עליו ותעזרו למצוא אותו"

לפני למעלה מחודש נעדר במירון הבחור אברהם משה קליינרמן ממודיעין עילית, ועד עתה נמשכים החיפושים אחריו | בתכנית "הפוך על הפוך" שוחח הרב משה בן לולו עם אימו של הבחור שבלב שבור התחננה למאזינים שיתפללו עליו ויעזרו לחיפושים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני כחודש, נעדר במירון הבחור אברהם משה קליינרמן ממודיעין עילית. החיפושים אחריו נמשכים כל העת, והוריו מתחננים לציבור שיתפלל ויעזור בחיפושים. בתכנית "הפוך על הפוך" שוחח הרב משה בן לולו עם גיטל קליינרמן – אימו של הבחור, שסיפרה את אשר ארע.

האם סיפרה לבן לולו: "לפני חמישה שבועות הוא נסע למירון עם חבר שלו כדי להשתתף בשבת מברכים עם המשפיע ר' יואל ראטה מירון. בדרך הוא נתן לנו טלפון שנוכל להשיג אותו בו מכיוון שהוא לא לקח איתו את הטלפון שלו. שחייגנו למספר שהוא נתן, הוא לא היה מחובר, ואז נדלקה לנו נורה אדומה" מספרת גיטל קליינרמן.

"במוצאי השבת הוא נעלם והחברים שלו לא שמו לב לזה" המשיכה אימו וסיפרה לבן לולו: "בשבת אחרי זה קיבלנו עדות שהוא היה שוב במירון ואמר לחברים שראה שם, שכלל לא ידעו שהוא מוגדר כנעדר, שהוא יחזור לביתו למודיעין עילית, לאחר שהוא יעשה חצי שעה של התבודדות ביער. מאז, הוא לא נראה יותר" סיפרה האם בכאב ובבכי.

האם הוסיפה: "התחלנו להפיץ את התמונה שלו כדי שאנשים ידעו מזה. כל יום זה הופך ליותר ויותר מסוכן. אני מתחננת אליכם שתתפללו עליו: אברהם משה בן גיטל, ותפקחו עיניים בכל מקום שאתם נמצאים" התחננה אימו של הבחור.

האזינו לשיחה המלאה:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    עפ"י העדות שהוא יצא להתבודד ביער, ככל הנראה נכון להחל בחיפוש באותם אזורי יער, ואף ולהסתייע בכלבי משטרה המיומנים בחוש הריח.
    ויהי"ר שיימצאוהו הטובים חי וקיים ובטוב להשיבו לחיק משפחתו.

    1. נכון… כנראה נאבד ביער

  2. 2

    נוו אז הוא נעלם ביער!! אני הייתי ביער באיזור טבריה לפני מס ימים ואפשר לאבד שם ממש בקלות